26 Kasım 2012 Pazartesi

HAYVANSAL İLETİŞİM

Son iki gündür ısrarla odamın penceresinde içeri almamı bekleyen kedicikle bu sabah yine karşılaştım.Hayvanları ve özellikle kedileri çok severim ayrıca bugüne kadar beslediğim hayvanları sıralamaya kalksam buradan pek çok yere yol olur. Ancak sorun şu ki, benim hayvanlarla olan ilişkim fazlasıyla "hayvansal" düzeyde.Bu konuda hatırladığım ilk şey ise, kuzenimin koza halindeki ipek böceklerini "bunlar ufo" diyerek parçalayıp üzerine de bulaşık deterjanı dökerek 5. kattan aşağı atmamdı.
Dahası da var ;
Bir kaç sene önce aldığım ördeklerden birisinin hiç yüzmek istememesi dikkatimi çekmişti alıp suya koydum yüzsün diye hayvan boğuldu.Meğer yüzme bilmiyormuş.
(yüzme bilmeyen ördek ne ya ?)Güzelim japon balıklarını, suyunu değiştirirken öncelikle kaynar hemen ardından da panikle buz gibi suya sokup şoklama yapan anneme burdan sevgiler...
Evet, ailecek hayvanlarla olan iletişimimizi sanırım anladınız.

Bu yüzden kedicik bence sende kaç canını kurtar.
  

7 yorum:

  1. Bence de kediik :)

    Bu arada liste için herhangi bir uygun resmi,boş kağıt,boş tahta gibi bir resim düzenleme programıyla düzenleyip üzerine metin ekleyebilirsin.

    YanıtlaSil
  2. Yengeç bucruyum yazısını görünce ben de geldim hiiihh :D

    http://www.kontesce.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. o neymiş yahu :) severken çok sıkıp öldürdüğün tavşanın filan da olmuştur senin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavşanım da öldü ewet ama kendi eceliyle :D

      Sil