25 Kasım 2012 Pazar

FOBİLERİMLE DELİRTİRİM

Pek çok insanda olduğu gibi bende de bazı korkular mevcut.Böcek ve İğne korkuları. Yalnız burada korkulan şeyden çok ona verilen tepkilere dikkat edelim. Mesela kan aldırırken yapmadığım saçmalık kalmaz.İğneyi görür görmez ağlamaya başlarım.
Ortamı terk etmeye çalışırım.Yanımda beni idare etmeye çalışan talihli her kimse yakasına yapışırım.En sonunda bütün hastaneyi inleterek bayılmakla bayılmamak arasında bir vaziyette o kanı aldırsam da sonraki 1 saat boyunca yanımdaki talihli beni kendime getirmeye çalışır ve o anki sinirimden o da nasibini alır.
Geçen sene beyin ameliyatına girerken düşündüğüm tek şey damar yolunun açılmasıydı.İçerde doktorla pazarlık yaptığımı hatırlıyorum iğneyi bayılttıktan sonra takması için. Adam yıllarını vermiş ben içerde 10 dk da bütün meslek hayatına lanet ettirdim.
Bir de böcek korkum var ki...
Bir defa eğer ortamda bir böcek varsa ve kimse öldürmek için uğraşmıyorsa, anında agresif bir insana dönerim.Yanımdakine hayatı zindan eder o böceği öldürtünceye kadar uğraşırım.Bir de öldürüldüğünü ve atıldığını kendi gözlerimle görmeliyim yoksa hayatta o mekana giremem.
Yattığım odadaki böcek öldürülemediği için gecenin bir vakti evdekileri uyandırıp yatağımı başka odaya taşıtmışlığım bile vardır.Sırf bu sebeple açık alanda rahat olamam, tabi kimseyi de rahat ettirmem.Pikniğin ortasında bir arı gelse saklancak delik ararım.
İşin ilginç tarafı bu korkuların öyle çocuklukla ilgisi yok hatta büyüdükçe daha da şiddetlendi bu korkular.Yani yaş oldu 24 ama şu saydıklarımı şimdi bile yaparım.

6 yorum:

  1. ilk izleyicin olmaktan onur duydum,
    eski çürük elma; yeni uzun lafın kısası,
    ama hep iyi yazar(:

    YanıtlaSil
  2. tebrik ediyorum.yazıların devamını bekliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim elimden geldiği kadar yazıcam :)

      Sil
    2. Halacım çok beğendim. Tebrik ediyorum canım.))))))))

      Sil