9 Aralık 2012 Pazar

HEPSİ EFSANE

Artık özgür kadın ayaklarını bir kenara bırakıyorum.Bundan böyle "evliliğe inanmıyorum" lafı, bir efsanedir benim için.Çünkü anladım ki ne kadar feminist ruhlu olursa olsun, her kadın evlenmek ister hatta bu uğurda artık ortamın verdiği gazla mıdır bilinmez, "Asla yakmam !" dediği kınayı bile yakar.Aynı kadını gecenin ilerleyen saatlerinde nişan kurdelesini yutarken bile görmeniz muhtemeldir.
Tüm bunları, dün gece kuzenimin nişanında yapanlardan biri de bendim.Kına falan bir derece de, baya baya kurdele yuttum ben ya..
İçimdeki sesin "git bir elini yüzünü yıka, temiz hava al, kendine gel" demesine aldırmadan hem de.Eve gelip gecenin 2'sinde hiç üşenmeden ayırttığım kınayı yakarken bile kendime "dur" diyemedim.


    

2 yorum:

  1. Pek iyi yapmışsın. Tüm bunları yaptıktan sonra gün gelir evlenirsin. Aradan güzel güzel yıllar geçer; evlendiğin kişi kafana denkse senden iyisi yoktur. Bir şey diyeyim mi, çoğu zaman da güzeldir evlilik! Sadece yaşın ilerledikçe başka düşünmeye başlarsın. Arada yalnız kalmanın dayanılmaz hafifliği etrafını sarar.
    Her şeyden ötesi, zaman geçip biraz daha büyüyünce anlarsın, hayatta her bişeyi yapmak en güzelidir.
    İyi ki diyorum yutmuşun kurdeleyi, yakmışın kınayı. Şimdi yutmayacan da ne zaman yutacan?

    YanıtlaSil