1 Aralık 2012 Cumartesi

"DAM ÜSTÜNDE SAKSAĞAN..."

Depresyondan çıkmak için debelenmek insana her şeyi yaptırırmış.
Bunu bugün çok net anladım. Ya Allah aşkına !
Bir insan evladı kendi kendisini bu kadar mı tanımaz..
Neyi yapıp neyi yapamayacağından bu kadar mı habersiz olur.
Ben ki ; bütün öğrenciliğim boyunca müzik derslerinden hep kaçmışım,
Nota bilgisi desen hepsi çizgilerden ibaret.
Hayatım boyunca hiçbir enstrümanı elime almışlığım dahi yok.
Kendimle enstrüman arasında nasıl bir alaka kurmayı başardıysam artık, sırf bir faaliyetin içinde olmak için ritm kursuna katıldım. Bir yandan kara kara, yediğim naneyle nasıl başa çıkacağımı düşünürken karşıma darbuka çıktı.Notalarla uğraşmayacağımı anlayınca da sevinçten gözlerim doldu.
Yalnız nasıl bir imaj çizmişsem, grup üyelerinin tamamı en geç 1 hafta içinde bırakacağımı düşünmeye başladı. Nihayetinde onları yalancı çıkarmadım ve 1 hafta sonra oradan ayrıldım.

4 yorum:

  1. İşte geldim burdayım:) Depresyondayım ben de, hemen ritim derslerine başlamalı mıyım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldin :)
      kesinlikle başlamalısın...

      Sil
  2. bırakma sonuna kadar çal.. hatta darbuka az bile davula geç daha güzel :)

    ya bi de yorum yazarken "robot olmadığını kanıtla" diye güvenlik görevlisi koymuşsun kapıya.. damsız giremiyoruz neden böyle şeyler yapıyorsun :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pardon ayarlarımda eksiklik olmuş şimdi olmaması gerek

      Sil