16 Aralık 2012 Pazar

PAZAR GÜNLERİ

Şu pazar günleri bende oluşan rahatlama hissine bir türlü anlam veremiyorum.
Garip bir şekilde seviyorum pazar günlerini.
Oysa hafta sonu dediğin çalışan insanlar için önemlidir.
Benim gibi zaten bütün gün evde olanlar içinse her gün hafta sonudur aslında.
Deliye her gün bayram gibi bişey yani...
Yine de ;
Sabah geç saatte kalkmayı,
Kalkmadan önce yatak keyfi yapmayı,
Kahvaltıdan sonra gazete eklerine dalarken güzel bir pazar kahvesi içmeyi,
Arkadaşlarla dışarda vakit geçirmeyi,
Hiçbir şeye değişmem...
Evet bunların hepsini diğer günlerde de yapabilirim.
Ama bütün bunları pazar günleri yapabilmek bir ayrıcalık hissi veriyor insana.
Gidip kendime bir pazar kahvesi yapayım bari :)

6 yorum:

  1. sizin için hergün pazar olabilir. Çünkü hergün evdesinizdir. Oysa çoğu insan hafta arası çalışmaktadır. Ya da okuldadır. Ama pazar günü geldi mi, çalışan çalışmayan herkesin ortak bir duygusu vardır; o da pazar keyfidir. Yoksa pazar kahvesi yapmak nerden aklına gelirdi.

    Aslında pazar tatili, insanın bedenen ve zihnen dinlenmesi, bütün negatif duygu ve düşünceleri terketmesi demektir. Bazen küçük bir atraksiyon, insanın dünyasını bile değiştirebilir. Çünkü herkes kendini bir tılsımın içinde bulmak ister. Yeniden diriliş ve yeniden uyanış için bir kimyasal değişikliğe ihtiyaç vardır. çünkü insan ruhu madde içinde bile bir ruh arar.

    :))

    YanıtlaSil
  2. haha cok tuaf aslinda pazar günü sevilmez cünkü pazartesi sendromuna giris olur:D bende bu arada evdeyim, cuma günleri haric, bir cizim kursuna katildim ve uniye hazirlaniyorum. banada deliye hergün bayram diyolar, ama pazar günüyle hala barisik olamadim ben:) yazini yinede cok keyifli buldum ve yeni basladigin icin seni takibe alip benimde blogumada davet ediyorum, ugrarsan eger cok sevinirim! :)

    uyuyakalanguezel.blogspot.de

    YanıtlaSil
  3. Bende her gün evde olduğum için pazar günlerinin çok fazla farkı olmuyor...Bloğunuzu izlemeye aldım selamlar..

    YanıtlaSil