29 Aralık 2012 Cumartesi

RÜYA

Midemdeki sorunun halen geçmemesi yüzünden yaptığım diyet ve yaklaşan vizelerle beraber geceli gündüzlü sinir sistemine çalışmak derken sonunda olan oldu ve kafayı yedim.Dün gece gördüğüm uzun metrajlı rüya içinde rüyalardan sonra kendi kendimden ciddi şekilde korkmaya başladım.
Üç ayrı rüyayı aynı gece içinde birinden diğerine atlayarak gördüm.İlkinde soyutun uç noktalarında yaptığım tablomu çerçeveciye veriyorum daha sonra almak için gittiğimde normal boyutlarda verdiğim tabloyu çerçevesiyle birlikte bir duvar boyuna gelmiş haliyle görünce (tablo nedense büyüyo birden) oturup ağlıyorum "gitti güzelim tablo ben şimdi bunu nasıl taşıcam" diye. Çerçeveci kadına da kızıyorum tabloyu bu kadar büyüttüğü için. (kadın da bir önceki gün fotoğraf bastırttığım kadın ve zaten rüyada çerçevecide değil fotoğrafçıdayım) Arkadan ikinci şoku yaşıyorum o gayet marjinal, soyutun doruk noktalarında olan tabloya sen git kalın işlemeli altın varaklı gayet klasik ve iğrenç bir çerçeve yaptır. İşte orada kadının üzerine saldırıyorum.
İlk rüya burada bitiyor arkadan çok çirkin bir bebek görüyorum ama yine de sevmeye çalışıyorum ve bebek üzerime kusuyor. Sonra dövüyorum bebeği.
Sonuncusunda da ilkokulumu ziyarete gidiyorum okulda yangın çıkıyor herkes kurtuluyor bir tek ben mahsur kalıyorum.
Sanırım bir an önce normale dönmeliyim...

14 yorum:

  1. ayıptır söylemesi çok iyi rüya yorumlarım.. şimdik şöyle oluyor.. ilk rüya aslında gayet güzel.. çizdiğin resim çok beğenilecek herkes ondan bahsedecek.. altın varaklı çerçeve bol paradır.. altın zaten güzel bişey iğrenç deme :)

    çirkin bebek olayında, pek sevmediğin bi arkadaşının veya bir tanıdığının çocukları olacak ve ayıp olmasın diye hediye alıp gitmen lazım.. anne babasını sevmesen de bebek büyüyene kadar bebeği sev bence..

    üçüncüsü sıkıntılı bir durumun içinde kalmak.. bir hastalık filan olabilir mesela midendeki sorun..

    tabi tamamen atıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi de mantıklı geldi olabilir valla güzel atmışsın rüyalar çok saçmaydı ama ya kendimden korktum bi an :D
      Aslında ben şu vizelerden kurtulsam normale dönücem de...
      Bu arada şiire de başlamışsın hayırlı olsun :D

      Sil
    2. insanlar mutlu olsun istiyorum :) vizeler dert olmasın portakal kabuğu soyarken gözümüze su kaçmasın istiyorum.. teşekkür ederim :D

      Sil
  2. Bir kez rüyamda beni azrail ve adamları almaya gelmişlerdi. Mafya tipli adamlardı. Beni kollarımdan yakalayarak, sürüyerek götünrdüler beni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etkileyiciymiş...
      Benimki fazla çalışmaktan ve açlıktan oldu farkındayım :)

      Sil
  3. benim rüyalarım daha banel klas şeyler şanslısın bazen macera iyi oluyr du :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde rüya görmem aslında ama gördüğümde de böyle işte :D

      Sil
  4. Bana ne zaman bir rüya anlatılsa veya okusam, hep Hayır olsun derim :) annem öyle demek lazım, çünkü iyi şeyler olsun isteriz der.
    Hayır olsun, çok ilginç bir rüya.

    YanıtlaSil
  5. Wonderful your blog. Kisses from Spain.

    http://redecoratelg.blogspot.com.es/

    YanıtlaSil
  6. Hayirlara vesile olsun Insallah. Bazen insan çok etkisinde kalabiliyor..

    YanıtlaSil