4 Aralık 2012 Salı

TOPLA TÜFEKLE DALMAK İSTİYORUM !..

Siz hiç kendinizi, karşı komşunuzu taramalı tüfekle tararken hayal
ettiniz mi ? Ya evine bomba atarken ?
Ya bir kaplanı besleyip büyütüp üzerine salarken hayal ettiniz mi ?
Ben bugün bunları ve daha pek çok alternatif kurtuluş yollarını hayal ettim.Zaten daha geçen yaz buraya taşındığında anlamam lazımdı.Düşünün, aile arasında oyun oynuyorsunuz en rahat anlarınızdan biri yani, sonra pat diye hiç tanımadığınız bir kadın elinde bir kap dondurmayla bahçe kapınızdan girip salonunuza oturuyor ve kendini tanıtmaya başlıyor.
"Sıcakkanlı olsa gerek" diye düşündüğümden fazla üzerinde durmuyorum.Fakat aynı kadının daha sonrasında gördüğüm yüzü beni delirtmeye yetiyor.
Kendi bahçemde beslediğim kedi yavrularına dahi karşı çıkacak bir bahane buluyor. Muhteşem bahanelerinden beni en derinden etkileyenini paylaşmak istiyorum izninizle;
Şimdi, bunun 30 yaşlarında bir oğlu var ve kendileri, benim 3 tanecik yavrularımın bir türlü çıkaramadıkları o tiz seslerinden uyuyamıyormuş.
Duyunca bir üzüldüm bir üzüldüm...
Hayır, n'apayım yani ? Mahallede cayır cayır çığlık atan bin tane kedi var onları da mı susturayım senin 30'luk bebe uyuyacak  diye ?
Hadi bunu da geçeyim ama şu sonuncuyu biri bana izah etsin ;
3 çocuğundan 2 sini şehir dışında okumaya göndermiş ve dk başı arayan,özleyen, yalnızlıktan sıkılan bir kadına (annem olur kendisi) tek evde kalan kızı için (ben oluyorum bu da) ; "O da yarın bir gün bir kısmet bulur bırakır seni" diyebilen bir kadının amacı ne ola ki ? Neyin kafasını yaşıyor yani ?
Derdi ne ben tam olarak anlayamadım.
Neyse işte, anlayacağınız son hız kurtulma planları içerisindeyim.      

2 yorum:

  1. bence ya kıskanmış ya da seni gelini yapmak istiyor :)) dikkat et.. kolay gelsin :)

    YanıtlaSil