16 Ocak 2013 Çarşamba

CMYLMZ

Şimdi açıkçası ben bu adamın hayranı falan değilim.Bugüne kadar hiçbir gösterisini de öyle baştan sona izlemedim.Doğal olarak her şeyden habersiz sinemanın kapısında gösteriden çıkanların hallerine anlam vermeye çalışıyordum.Bir yandan da o kadar çok güleceğime inanmıyordum ama sonradan neyin ne olduğunu gördüm.
İlk 20 dk yı hafif gülmelerle geçiştirmiştim ki, 20 dk dan sonra bütün salon koptuk. Bu noktada çıkan sesleri tanımlamam imkansız.Bendeki o hafif gülmeler ortalara doğru içli içli ağlamaya dönüştü.Gülmekle ağlamak arasında bir yerde nefes almaya çalışıtığımı hatırlıyorum. (gülmekten ağlamanın dibine vurmuştum o an)

Çıkışta içerden gelen saçma sapan sesleri ve çıkanların neden o halde olduklarını daha iyi anladım.
Anladığım başka bişey daha vardı ki böyle bir gösteriye makyajlı gelmek büyük hataydı.Yüzümün halini söylememe gerek yoktur sanırım :) 

11 yorum:

  1. Gülmek ve güldürmek. Moral bulmak ve moral değerlerle buluşabilmek.

    YanıtlaSil
  2. cem yılmaz'ın hiç bir gösterisini kaçırmadım. sinemada henüz izleyemedim sonuncusunu ama eskilerini tekrar tekrar izlemişliğim vardır, bayılırım. en büyük hayalim bir gün canlı izlemek inş olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten de keyifliymiş daha önceki gösterilerini izlemediğime pişmanım diyebilirim :)

      Sil
  3. Cem Yılmaz ve Ata Demirer, harika adamlar(gösterilerine giderken asla makyaj yapmadım, başıma geleceği biliyorum ben)

    YanıtlaSil
  4. Canlı performansını bir kez izledim ama diğer gösterilerini dvd'den izliyordum.
    Filmi çok iyiydi dimi :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de hayranı değilim, 1 gösterisini izlemiştim sadece. Hatta Celal ve Ceren'i daha çok merak ettim nedense. Bunu da çok merak ediyorum tabiki. Gitmeden yorumu okumak iyi oldu benim için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şahanı hiç sevmediğim için o filmle ilgili bişey diyemem ama buna kesinlikle git kaçırma pişman olmazsın :D

      Sil