27 Ocak 2013 Pazar

KRONİK TEMBELLİK

Bu hayatta beni en iyi temsil eden hayvanın koala olduğunu düşünüyorum.O kadar tembelim ki ;
- Sabah alarmın çalmasına 2 dk varsa hiç affetmem o 2 dk yı da uyurum.
- Her seferinde geceden makyaj malzemelerimi hazırladığım halde sabah sırf fazladan bir kaç dk daha uyuyabilmek için yapmaktan vazgeçerim.
- Sabah kalkar kalkmaz günlük işlerimi kafamda planlarım ancak asla aynı gün bitiremem, işe başlamadan önce kahve-gazete-kitap-gezi-tv derken gün biter.Mesela şu yazıyı yazarken bile aslında beni bekleyen işlerim var ve muhtemelen yarına sarkacak.Sanırım kronik bir tembelim :)
   

2 yorum:

  1. Ben de makyaj yapmıyorum bu yüzden sabah işe giderken seni çok iyi anlıyorum. Simit alıyorum ofiste yiyorum filan, yalnız değilsin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sonra da kendime bi sinir oluyorum ki sorma :D

      Sil