7 Ocak 2013 Pazartesi

YENİDEN BEN...

Vizeleri geride bıraktım ve nihayet biraz olsun rahatladığım bir haftaya girebildim. Sınava son 2 hafta kala deli gibi ders çalışmayı planladığım bir günde, kendimi 70 yaşlarında bir teyzenin evinde çay sohbetinde bulmam (nasıl olduğunu hiç sormayın..) ve sınavdaki güvenlik görevlisinin bana ısrarla "yenge" diye seslenmesini saymazsak stresli ama güzel bir haftaydı diyebilirim hatta komik yanları bile vardı...
Mesela cevap kağıdımı teslim ederken uyuduğunu gördüğüm sınav gözcüsü hangi öğrencinin gözünde "can" değildir ki.!? (uyuduğunu baştan farkedeydim iyiydi)

Şu içimdeki kara bulutları atmak için eğlenceli bişeyler alıp okuyayım diye kitapçının ısrarla mizahi olduğunu iddia ettiği bir kitabı almıştım ki daha ilk hikayede kendimi jiletlere vurasım geldi, meğer ben kara mizah diye bişey olduğunu unutmuşum.

Ne zaman özenerek makyaj yapsam en fazla 10 dk sonra o makyajın bana hiç yakışmadığını düşünür ve bulunduğum mekana aldırmadan kurtulmaya çalışırım. Tıpkı, arkadaşlarla gittiğim cafe de ıslak mendille çıkarmaya çalıştığım gibi.Tabi o sırada gelen garsona kafanı çevirip yanındakinin ilgilenmesini beklemek de ayrı bir eziyet, pardon rezillik.

Yılbaşı arifesinde hediye alışverişine kendimi kaptırmışken AVM'nin ortasında aniden karşıma çıkan siyah bir kedi, beni hiç bu kadar korkutmamıştı. Çığlık + sıçrama ve istemsiz ağlama kriziyle birlikte AVM'yi terk ettim.
Artık daha normal günler geçirmeyi bekliyorum kendimden.
Neyse, sınav öncesi stok yapar gibi aldığım ve hala okunmayı bekleyen kitaplarıma dönebilirim artık.   

6 yorum:

  1. İyi ki kitap okuyabiliyorsunuz. Biz kitap okumayı unuttuk. Keşke o alışkanlığı tekrar kazanabilsek.

    YanıtlaSil
  2. Bazen kitap elimize geçtiğinde, bir cümle bile soğutabiliyor o kitabı okumamıza.

    YanıtlaSil
  3. Bizim yarın finaller bitiyor, sizin vizeleriniz yeni bitmiş :) Okunmayı bekleyen o kadar çok kitabım varki. Okuyamıyorum bir türlü. Ya vize haftası ya final. Finaller bitmek üzere, bitince de büt belası var.

    Elimdeki kitabı bitirmeden yeni kitap alma alışkanlığımı bırakmam gerek.

    Neyse yazılarınız oldukça samimi. Takipteyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir kitabı bitirmeden diğerini alma alışkanlığı bende de var :)
      takip için teşekkürler :)

      Sil