6 Şubat 2013 Çarşamba

BANA N'OLUYO ?

Neredeyse iki haftadan beri 7 \ 24 uyumak istiyorum,
İki adım ilerideki kuaföre gitmeye bile üşeniyorum,
Kimseyle konuşmak istemiyorum,
Acıkmıyorum, sadece arada bir tatlı atıştırıyorum.
Tiryakisi olduğum kahve bile artık midemi bulandırıyor.
Dışarı çıkmak dahi istemezken bana cazip gelen tek şey komşunun kabul gününe gitme fikri olunca, artık orada bir "dur" dedim kendime.                            
Tamam tembel bir insanım,
Hafif dengesiz bir yanım da var ama bu ne be arkadaş..!
Durum bu kadar vahim mi yani ?
Hani sorsan "Bir derdin mi var ?" diye,
Yok.. Ee, o zaman ?

10 yorum:

  1. hamilemisin acab dicem :)
    ben ilk aylarımda çok uyuyodum da:))))
    bu ara dünya burcunda bi durum neyin varmış
    i,nsanlar üzerinde yan etkisi isteksizlikmiş falan filen
    herbişiye karşı aşırı isteksiz olucakmışız
    sanırım bu ay sonuna dek böyleyiz hep.imiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burçtandır o burçtan,
      diğeriyle ilgisi yok :D

      Sil
  2. bir bilim insanı olarak çok yerinde bi yorum yapmak istiyorum; havalardandır.

    YanıtlaSil
  3. Zihinsel yorgunluktur belki de bu..

    YanıtlaSil
  4. merhabalar,insanda oluyor bazı zamanlarda mahmurluklar.
    banada beklerim izleyicim olursanız mutlu olurum görüşmek üzere:)

    YanıtlaSil