13 Şubat 2013 Çarşamba

ONDAN.. BUNDAN..

* İlk dönem sınavları bitti ya bana bi rahatlama geldi ki sorma.Sanırsın mezun oldum. O değil de ; sen aylarca çalış, didin sonra da salak gibi sınava çantanda ders notlarıyla gir.Neyse ki şansım varmış çantayı aradıkları halde göremediler. Zaten yakalansam açıklaması da yok ki, sayfalarca kitap gibi notların neyini açıklıcaksam..!? (şimdi o notlar çantanda ne arıyodu diceksin, öğleden sonraki sınava çalışırım diye almıştım ama içeri girerken emanet etmeyi unuttum)

* Geçenlerde sağı solu kurcalarken yıllar önce aldırdığım gözlüğümü buluverdim (söylemesi ayıp miyopum da)En son ince camlı, bordo renkli, kemik çerçeve gözlüğü buluncaya kadar kaç gözlükçüye kafayı yedirtmiştim.

* Bikaç günden beri mail adresime ısrarla "Çeyiziniz Bizden / REMETTA" diye spam mailler geliyo. Hani spam mail sonuçta alakasız olcak haliyle ama bana sadece bu geliyo. Yok kardeşim evlenmicem, neyin ısrarı bu ya ! aaa...


* Sanırım artık depresyonlu insanların çevremde olmalarına tahammülüm kalmamış. 
Öyle ki ; kişi sigara içmek için dışarı çıkmak istese ben kendisini yolcu etmek için davranıyorum hadi davranmayı bırak yarın bi gün "ha gidiyodun galiba" diye ağzımdan kaçacak edecek yani büyük rezillik. 

* Farkettim ki ben, kedileri çok sevmeme rağmen kedinin olduğu bi evde uyuyamıyormuşum. Garip ama gece yüzümü tırmalamasından çekiniyorum (niye, hayvan psikopat mı ki ?). Şimdiye kadar evinde kedi beslemiş hiç kimse böyle bişey yaşamadığı halde bu korku nerden çıktı anlamadım.
Takıntılı mıyım ?
Yok canım...      

16 yorum:

  1. sınava girmek üzereyken bile ders mi çalışıyorsun, o kadar yorma kendini bence :)
    çeyizli spamda ilk defa duydum.. Belki de evlenme yaşı gelmiş hatunları tespit eden bi teyzeler çetesi filan vardır.. dikkat et :)

    YanıtlaSil
  2. İlla evlendirecekler ayıp yahu :)))

    YanıtlaSil
  3. Neyse şansın yaver gitmiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya iyi ki görmediler o kadar da çalışmıştım :)

      Sil
  4. Şanslıymışsın..:)

    Çeyizci kafayı takmış anlaşılan..:)

    YanıtlaSil
  5. :))) yakında bi kısmet cıkar belki mailler alıştırıyordur.
    sayfanı takip etmeye basladım. snde bnmkini edermisin* http://z-aras.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Bende de var o ya kedi sanki gelip uyurken yüzüme bir şey yapacakmış gibi düşünüyorum. Ama kedilerin sahibi olmaz diyor hep. Biz de haklıyız ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayvan durup dururken beni tırmalıcak sanki garip bi korku :)

      Sil
  7. Aynen bende de o korku var canım :( sanki yanıma gelip uzanacak ve patilerini yüzüme dokunduracak gibi bir endişe olmuştu bir arkadaşın evinde :)ama yinede çok sevimliler.. Bu arada sınavlarından güzel sonuçlar alman dileğimle.. Sevgiler..
    Bende bloguma beklerim..

    YanıtlaSil