18 Şubat 2013 Pazartesi

SIKILMAK BANA YARAMIYOR ANLAŞILAN..

Her şeye varım ama şu can sıkıntısına asla !
Çünkü ben, sıkılınca napacağını şaşırıp saçmalığın dozunu kaçıran bir insanmışım onu anladım.Şu anda da saçma sapan şarkılar eşliğinde coşma isteği var, yeminle zor tutuyorum kendimi. (bkz. bir örnek,bu şarkıyla coştuğuma göre ciddi sıkıntıdayım sanırsam) 

                            


Yani normal insanlar (ben olmuyorum tabi bu) sıkıldıklarında sinemaya-cafeye giderler, ben kalkıp kadınlar matinesine gittim be arkadaş.
Ortamdan bahsetmekten utanç duysam da "battı balık yan gider" deyip zaten "matine" lafıyla yeterince rezil olduğumu farkederek hemen aktarıyorum :
Loş ve havasız salona girer girmez yüzüme ilk çarpan şey aşırı sigara dumanı ve alkol kokusu oldu. (bir an kumarhaneye mi geldik acaba diye düşünmedim değil..) Solist kadının kulağımı tırmalayan o iğrenç sesiyle son ses söylediği fasılı da duyunca farkında olmadan korkuç bir surat ifadesiyle bakıvermişim kadına.Nedense hiç yer yokmuş gibi gidip sahnenin (tabi hoparlörün de) hemen yanındaki masaya oturduk ve ben hayatımda etmediğim kadar küfürü o 3 saat içinde etmiş bulundum. (sor bana pişman mıyım ?) Bir de hangi akılla oraya aç gittiysem artık son derece kötü pişmiş ve sınırlı sayıda gelen atıştırmalıklar yüzünden tamamen aç kaldım.
Derken, anladım ki asıl işkence yeni başlıyormuş.(bu andan sonrasını yerin bin kat dibinden bildiriyorum) 
Abi Allah rızası için biriniz bana Miqrop'un kim olduğunu açıklasın. Şimdi tanımını yapamayacağım kadar garip bir yaratık kendisi ama merak edenler varsa Google amcaya sorabilirler.

Özetle adı gibi tam bir mikrop.
Sanki koca salonda bir tek ben varmışım gibi ikide birde bana laf atıp duran,sürekli kendisine bakmamı isteyen, bakmadığımda da anırmayla karışık bir sesle bağıran şişko sadistin teki.
Böyle bir ortamda ne işim olduğunu soranlar için hemen söyleyim oraya matine olduğunu bilerek gitmemiştim ama bence asıl sorun bu değil.Benim içimde 50'li yaşlarda kocaman bir ev kadını yatıyor, yoksa canım sıkıldığında bu yaşta bu tür yerlere gitmemin başka bir açıklaması olamaz.
İşte asıl sorun bu...  

10 yorum:

  1. Değişik bir tecrübe olmuş senin için:)

    YanıtlaSil
  2. oh la la! çok san'atsal!

    senin için öyle olmasa da sen yazdın, bizim için çok eğlenceli oldu(:

    YanıtlaSil
  3. :)) matina filan duyunca eğlenmiştir diye düşündüm ama yok sıkılmak sana gerçekten yaramamışşş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla hiç bana göre işler değilmiş :))

      Sil
  4. Blogundaki bütün yazılarını okudum ve bazılarında gözümden yaş geldi gülmekten :)) Ellerine sağlık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim beğendiğinize sevindim :D

      Sil
  5. yuh matine öyle bişeymiymiş ya hiç bilmiyorum :))
    güzel yazı olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmemekle bişey kaçırmıyosun merak etme :D
      teşekkür ederim :)

      Sil