22 Mart 2013 Cuma

CİLT BAKIMI

Şu geçirdiğim grip yüzünden iyice kendimi saldım son günlerde.Bir bakımsızlıktır geldi yapıştı üzerime.Ben de, geçtiğimiz iki haftayı kendime ayırmaya karar verdim ve ne zamandır boyayamadığım saçlarımla işe başladım.
Normalde bunu kuaföre yaptırıyorum ama bu defa kendim yapmak istedim.Boyayı alırken kontrol etmeme rağmen yine de rengi koyu gibi gelmişti bana ama bunu düşünmek için geç kalmıştım sanırım.
Yeterince bir süre bekledikten sonra saçımı yıkamak için banyoya girdim.
Bir yandan da yüzüme bir çeşit cilt bakımı uygulamayı düşünüyordum.
Gözenekleri açacak ve kirli deriyi dökecek bir işlemdi.Bunun için hiç üşenmeden kendime yeni bir kese bile almıştım.Yüzümü uzunca bir süre sıcak suya tutup buharla iyice yumuşattıktan sonra keselemeye başladım.
Ve tekrar yıkayarak banyodan çıktım.
Nerede gördüğümü hatırlamıyorum sanırım bir dergideydi ve bu işlemi uygulayan herkes sonuçtan çok memnun kalmıştı.
Saçlarımı kurutup boyanın rengine bakmak için ayna karşısına geçtiğim anda beynimde şimşekler çaktı.
Kuzguni siyah rengini alan saçlarımla travestiye dönen tipime ilave olarak keseden pancar gibi kızarıp şişmiş suratımı da görünce az kalsın kalp krizi geçirecektim korkudan.
Şu an, aynada gördüğüm bu yaratık ben olamazdım !
Sinirden kendimi odaya kapatıp ağlamaya başladım.
Tam bir hafta yüzümdeki kızarıklıkların geçmesini bekleyerek evden dışarı çıkmadığım gibi, eve gelen olunca da odama kaçmayı sürdürdüm.
Bir hafta sonra suratım düzeldiğinde, utanç içinde berenin altına sakladığım saçlarımla birlikte kuaföre gidip rengimi de eski haline getirttim.  

4 yorum:

  1. :)) bu iyiymiş :)) ben de bir keresinde o kese olayını denemiştim ancak tam da yaparken kızarıklıkları görüp yarıda bırakmıştım :)

    YanıtlaSil
  2. gerçektende cilt bakımı çok önemli bi husus.

    YanıtlaSil