17 Mart 2013 Pazar

KAKTÜS

İki gün güneşi gördüm ya, hemen üstüme bir enerji geldi.(ona başka bişey daha deniyo da neyse anladın sen) Ben de o coşkuyla yaza ait planlar yapmaya başladım tabi.En başta da malum tembelliğimden kurtulmak için bir şeyler yapmam gerekti.Bir arkadaşımla birlikte kendimize ait ufak bir bitki alıp yetiştirmeye karar verdik.Bakımıyla uğraşalım derken belki bendeki şu tembellik de biraz azalır diye düşünmüştük.
Sorumluluktu sonuçta...
Bir hafta içinde ikimizde bitkilerimizi seçtik.Arkadaşım kendisine menekşe aldı, ki bakımı çok zahmetlidir.Bense uzun uzun düşünüp gezdikten sonra kendime üç küçük kaktüs alıverdim.
Niye? Bir sor niye?
Çünkü tembelin önde gideniyim.Üç-dört haftada bir sulamam, beş yılda bir de toprağını değiştirmem yeterli olacak bir bitkiyi böyle bir amaç uğruna aldım ya daha ne diyebilirim kendime.
Olmayınca olmuyor valla.
Bence çok zorlamamak lazım...

5 yorum:

  1. Kaktus demısken bende o kucuk kaktuslerı cok sevımlı buldugumdan almıstım.Dusun onu bıle soldurdum :) Tembel de degılımdr oysa kı bakmstm ama bıldıgın kurudu bnm kaktusum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin kaktüs sanırım bakımsızlıktan değil de çok bakmaktan kurudu:(

      Sil
    2. bakalım ben yetiştirebilecek miyim :D

      Sil
  2. Öyle kaktüs bakıyorum deyip kenara çekilmek yok...
    daha çiçek açtırması varrrr, tomurcuklanması varrrr, var da var kaktüs işinde ;)
    Bakmak şart yaniiii ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yine de tembel sayılmam o zaman :D
      sevindim :D

      Sil