22 Nisan 2013 Pazartesi

"İNTİKAM SOĞUK YENEN BİR YEMEKTİR !" PEKİ YA SONRA ?

Şu anda oldukça büyük bir AVM'nin terasındayım.
"Keyifle kahvemi içiyorum" demeyi çok isterdim ama bu defa arka masalardan birinde dedektif misali kendimi gizlemekle uğraşıyorum zira, üç sene önce gayet boktan bir mevzu sonucunda öç almak için sevgilisinden ayırmaya çalıştığım kızla karşı karşıya oturuyorum.
Kavga ettikten sonra hırsımı alamayıp kızın sevgilisine onun ağzından ayrılmak istediğinin mesajını yollamıştım.
Niye böyle bir şeye kalkıştıysam?

Sonradan kara bahtım kör talihim yüzünden benim yaptığım anlaşıldı ve o günden beri bu kızla hiç karşılaşmamıştım.Daha doğrusu her seferinde saklanmıştım. Korkmuyorum tabi ama çirkef bir insan olduğundan üstüme sıçratmak istemiyorum sadece.
Yoksa... Dur lan,
Korkuyor muyum ben?
Valla korkuyorum ne yalan söyleyeyim.
Buradan bir an önce çıkmam lazım, tabi tek parça halinde.
Konuya "cuk" diye uyum sağlayan bir atasözümüz var da ucu bana dokunuyor. (bkz. "yazın yediğin hurmalar.....")
 

6 yorum:

  1. Bu güzel atasözünü çok sevdim :) Kaç hemen kaç, ben ikiziyim dersin yakalanırsan da :))

    YanıtlaSil
  2. :)Çok hoş post olmuş.Atasözünü tuttum

    YanıtlaSil
  3. Hehe çok kötü şeyler olabilir hiç gerek yok uğraşmaya tabana kuvvet :)

    YanıtlaSil