22 Haziran 2013 Cumartesi

GÜNÜN ÖZETİ

* An itibariyle ev halkı olarak üç gündür kesintisiz süren böcek istilasının sonuna gelmiş bulunmaktayız. Emeği geçen tüm haşerelerden muazzam nefret ediyoruz. Çıkabilecekleri tüm yolları tıkamış olmakla birlikte iki kat fazla korkuyorum. Malum, her an bambaşka yerlerden fırlamaları söz konusu olabilir.

* Kim demiş ; "Martı sesi huzur verir" diye ? Gecenin bir yarısı çığlık çığlığa uykumdan sıçramak hiç de huzur verici bi'şey değilmiş bunu dün gece anladım.

* Bir ressama yapılabilecek en ahlaksız teklifi de aldım ya daha da "Sanat, sanat" diye yırtınmam.Resmi ben çizicem ama başkası üstüne konup işin kaymağını yiyecek. Oldu !
Sanat çoktan bitmiş onu anladım da emeğe saygı diye de bi'şey var arkadaş.

4 yorum:

  1. emeğe saygı diye de bi'şey var arkadaş

    YanıtlaSil
  2. Sanatçı altın yumurtlayan tavuktur. Sanatı değer görür..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanatın bir yere gelmesi için sadece sanatçının değer vermesi yetmez, halkın da değer vermesi ilgilenmesi gerekir.
      Ne de olsa sanat halk içindir diyenlerdenim :)

      Sil