26 Haziran 2013 Çarşamba

İYİ Kİ DOĞDUM, GÖRDÜN MÜ 24 OLDUM !


Bir yaş daha bitti ve ben öğrendim ;
 _ Ön yargılı olmamayı,
 _ Tahammül etmeyi,
 _ Nefret etmemeyi,
 _ Gülmeyi,
 _ Empati kurmayı,
 _ Saygı duymayı,
 _ Affetmeyi,
 _ Herkesten takdir beklememeyi,
 _ Yapamadığım ya da ulaşamadığım hiçbir şey için üzülmemeyi,
 _ Hayatın kısa olduğunu ve bu yüzden yapmak / söylemek istediğim hiçbir şeyi ertelememeyi,
 _ Hayatıma koyulan kuralların aslında benim iyiliğim için olduğunu,
 _ Bazı insanları oldukları gibi kabullenmeyi,
 _ Sinirimi başkalarından çıkarmamayı,
 _ Şahsıma ait olmayan hiçbir konuda kafamı yormamayı,
 _ Bütün kaprislerime rağmen bana asla arkasını dönmeyen insanların olduğunu,
 _ Bu insanların en büyük zenginliğim olduklarını,
 _ Değer verdiğim insanlara değerlerini hissettirmeyi,
 _ Zamanla uzaklaştığını düşündüğüm insanların da aslında kötü zamanlardan geçiyor olabileceğini,
 _ Bazı şeyleri onarmak için ilk adımı atmayı,
 _ İmkanlar dahilinde de mutlu olunabileceğini,
 _ Yalnız bir hayatın sandığım kadar mutlu etmeyeceğini...

                                    Belki kırdım, üzdüm, yara açtım,
                                           Ama nihayet öğrendim !                    
                           

10 yorum:

  1. mutlu yıllar.. koca bi ömür boyunca öğrenemeyenler var bunları, alkışladım seni şu anda :))

    YanıtlaSil
  2. Mutlu yıllar dilerim :) şansınız bol yolunuz açık olsun.

    YanıtlaSil
  3. süper ne çok şey öğrenmişsin.) ben de güneşin etrafında 35 kere döndüm ve sadece, güneşin altında hiçbir şeyin yararsız olmadığını öğrendim. mutlu yıllar!

    YanıtlaSil
  4. Belki kırıldın, üzüldün, yara açtılar sen de. Ama bir yaş daha olgunlaştın :)

    YanıtlaSil
  5. Uzun lafın kısası;
    Nice mutlu yıllara, sevdiklerinle birlikte:)
    En güzeli de "imkanlar dahilinde de mutlu olabilmek"..Sanırım en güzel şey bu...

    YanıtlaSil