8 Haziran 2013 Cumartesi

YİNE YENİDEN...

Selam canlarım :)
Malum konulardan dolayı uzun bir süre blog yayınlarıma ara vermiştim.
Sonuç olarak buna üç gün dayanabildim ve yeniden buradayım.
Çok iç açıcı bir hafta geçirdiğimi söyleyemeyeceğim malesef.
Bir kere saçmalıklar ve iç sıkıntılarıyla dolu bir haftaydı.
Sen o kadar siyasi yayın yapmayacağım diyerek blog yayınlarına ara ver, arkadan da git sosyal paylaşım adresini seçim meydanlarına dönüştür...
Bir garip bunalımın içindeyim inanın ne yaptığımı bende bilmiyorum.
Bir de bu ara ressam olmamın verdiği delirmişlik görüntüsünü fazlasıyla üzerimde taşıyorum.Bu yaz yapacağım sergimden sonraki kolaj çalışmalarım için malzeme arayışları içine girdim. (anlayacağın doğmamış çocuğa don biçiyorum)
Bu sebeple de bir elimde poşetle materyal toplarken, bir yandan da eşek arılarına ana avrat söven bir tip olarak dolaştım parkta. Elalemin gözünde tımarhane kaçkınlarına döndüm sanat uğruna.
Salvador Dali'ye deli diyenlere selam olsun..
Kanımca O'da böyle bir nedenle anormal karşılanmış olabilir.
Ama bence kendisi gerçek bir dahiydi.

6 yorum:

  1. 3 gun sana uzun geldiyse oo ooo :)

    YanıtlaSil
  2. Bütün sanattılar deli değilse bile velidir. Onlar sadece yüreğiyle yaşarlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanatçı olmak için biraz delilik şart :)

      Sil