14 Temmuz 2013 Pazar

BİR PAZAR GÜNÜ YAZISI

*) Uykuda dışarıdan duyduğun sesleri rüyanda görmek diye bişey var.
 Demek o yüzden rüyamda düğün salonunda coşan insanları görmüşüm. Çünkü h
afta sonunun en özel ve en güzel gününe komşunun "Farfara" müzikli kapı ziliyle uyanmak kadar acı veren bişey daha yok.
 Hayır, anlayamadığım "Oy Farfara" diye çalan kapı zili mi olur ?
 Böyle bir zili evine taktıran insanın ruh sağlığı gerçekten yerinde midir ?
 Ayrıca en önemlisi Allah'ın Pazar gününde sabahın sekiz buçuğunda o kapı niye bu kadar ısrarla çalınır ki ?

*) Hafta sonu programlarına bayılıyorum diyerek kanallar arası geçiş yaparken Bob Ross amcanın "Resim Sevinci"programına denk geldim.
 Allah'ım bir sevinç bir sevinç.Bonus kafalı ressamım benim :)
 Derkeenn...
 İzledikçe beni bir kompleks almaya başladı.
 Programın sonunda "Ben de ressam mıyım uleyn !" diye bir kopmuşum.
 Şu an geldiğim nokta sergimden utanıyorum.
 Ah Bob amca ah !..

*) Pazar gününün neşesini bir kaç karikatürle devam ettirelim.
 Hepinize iyi Pazarlar :)  






30 yorum:

  1. ''Farfara'' kapı zili mi?! Gülmekten gözlerimden yaşlar geldi :D :D :D

    Sana da iyi pazarlar. :)

    YanıtlaSil
  2. Hahaha karikatürler iyi geldi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, bana da çok iyi geldi :))

      Sil
  3. Komşunun psikolojik problemleri var sanırım :) Ayrıca Bob Ross amcanın öyle bir etkisi var gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. komşuda problem var o kesin :)
      Bob amca beni resmen aşağılık kompleksine soktu valla :D

      Sil
  4. davetiyeye çok güldüm :D
    yiğit özgür candır <3 :D

    YanıtlaSil
  5. Sende benim bloğumu takip edersen sevinirim vincentingunlugu.blogspot.com :))

    YanıtlaSil
  6. Bob Ross izleyerek büyüdüm dersem yanılmış olmam. Hele o pozitif enerjisi yok muu^^ Ama Bob Ross işin teknik kısmında. Ağaçları çizmek için pıt pıt vurabileceği bir fırça, bulutlar için ayrı, su için ayrı vs. Ezberlenmiş teknikleriyle resim yapan insan benim gözümde ressam olamaz. Onun tekniğiyle, hiç resim yapamayan bir insan bile ressam olur. Realist ressamlar da biraz kendinden bir şeyler katmalı diye düşünüyorum. Yani Bob Ross amca ezberci, yine de gönlümüzdeki yeri ayrı tabii^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet belli tekniklerini bildikten sonra yapılabilir aslında :)

      Sil
  7. Naifce sevgiler , blogunu takip ediyorum artık🐸🎶

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :)
      ben de takipteyim :)

      Sil
  8. Hahahahaha.. çok komik ya farfara müzikli kapı zili! :D

    YanıtlaSil
  9. yazı da karikatürler de güldürdü valla.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne mutlu bana o zaman :)
      teşekkür ederim :)

      Sil
  10. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim, hemen izlemeye aldım :))
    Bana da beklerim.
    http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşebilmek dileği ile,
    İzmir'den sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay çok teşekkür ederim ben de İzmir'deyim :D
      ben de sizin sayfanızı izlemeye aldım
      hoşgeldiniz :))

      Sil
  11. hahaha farfarayla kapı zili :) çok ilginçç

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dahası, fazlasıyla hayattan soğutucu bir komşu...
      hoşgeldin bu arada :)

      Sil
  12. ayy komşu teyzeye bayıldım :D

    YanıtlaSil
  13. Harbiden "oy farfara farfara ateşte düştü şalvara" diye kapı zili mi olur :D Bazen bende dış seslerden dolayı rüya görürüm :) Boşver sen bob'u mobu sen çiziyosun ya ona bak, biliyosun bende çiziyorum, insanın kendi çizimlerini beğenmemesi çok iyi bişeydir; egoyu azaltır, gelişimi arttırır ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Kapı zili beni de bitirdi :) çizimlerde bana göre hepsinde biraz eksiklik, biraz olmamış taraflar var ama galiba iyi bişey bu zaten önemli olan başkalarının beğenmesi :D bakalım bu seneki sergi nasıl olacak...

      Sil
  14. Karikatürler mi daha zekice yoksa yazdıkların mı kararsız kaldım..Harikaydı..
    Bloğunu takip edeceğim, sevgiyle kal:)

    YanıtlaSil