20 Temmuz 2013 Cumartesi

KESTİİKK !. MOLA...


 Ne demişler ;
"Beklenen Gün Gelecekse Çekilen Çile Kutsaldır !"
 İki senedir hayalini kurduğum o tatile nihayet çıkıyorum.
 Şu an farkettim, gerçekten de şuursuzca toplamışım bavulumu.
 Demek insan uzun süre tatile çıkmayınca böyle oluyor.
 Takriben 16 Ağustos'ta tatil notlarımla yeniden sayfama dönmeyi planlıyorum. 
O zamana kadar internetle de ilişkim olmayacağından yorumlarınızı ve mailllerinizi ancak döndükten sonra cevaplayabileceğim.
 Bu süre içinde unutmamanız gereken bişey daha var ki, o da sergim...
 Gelmek isteyenler için bir kez daha hatırlatmak istedim.
 5-11 Ağustos tarihlerinde Çeşme Tarihi Kilise'den içeri girip ;
"Ben blogger'ımı arıyoruumm !" diye bağırırsanız hemen koşar gelirim.
(Deli muamelesi görmeniz yüksek ihtimaller arasındadır !) 
 Malum, stant başında olacağım için bunu yapmanız gerekebilir :)
 Sergi ve Tatil sonunda görüşebilmek dileğiyle...


24 yorum:

  1. Hayırlı olsuuun^.^
    İstanbul civarında olsaydı gelmek isterdim sergine:(

    YanıtlaSil
  2. Sergin hayırlı olsun... Hürriyette yazını okudum Ayşe hanımın köşesinde... uğur olsun inşallah ve istediklerin gerçekleşsin ...
    Bol şans, sevgiler,
    :)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun; ayrıca tebrikler :)

    YanıtlaSil
  4. istanbulda olsa sergi gelinirdi :)

    YanıtlaSil
  5. Ben Sonsuz yeni adım Ted oldu ama blogum aynen duruyor ok görüşmek üzere =)

    YanıtlaSil
  6. İyi tatiller diyeyim bendee:)

    YanıtlaSil
  7. İyi tatiller .Bol kahkahalı bir tatil olsun :)

    YanıtlaSil