1 Temmuz 2013 Pazartesi

O NE ÖYLE ?

Malum, fazlasıyla fobileri olan bir insanım.Bu sebeple tatil etkinlikleri dahilinde kuzenler,kardeşler direksiyon derslerine kayıtlarını yaparken ben de durumdan bihaber takılmayı tercih ediyorum.
İnsanlık için en hayırlısı da bu bence.Bir kere her şeyden önce bana ders verecek adamın haline acımak lazım.
Sinirinden kendini yollara atar vallahi.
Araba kullanmayı denemişliğim yok ama kullananı delirtmişliğim çoktur.
Bendeki durum öyle klasik paniklerden, neyin nerede olduğunu bilmemekle ilgili değil üstelik.Asıl sorun ; büyük araç fobisi.
Sağıma soluma benden büyük bir araç geldi mi benim devrelerde de yanma meydana geliyor.Sanki hepsi özellikle sıkıştırıyor beni.
Bunu da böyle söyleyince bazı bilirkişiler hemen, "Neden ?" diye bir tepki vermeye başlıyorlar."Bilmiyorum" dediğim zaman tatmin olmayanlar bile var. Öyle ki, "Kapalı alan korkun mu var ?" diye abuk bir soruyla karşıma geliyorlar.
"Lan öyle olsa arabaya da binemem demi ?"
"Eee ?"
"Ego problemim var benden büyük araçlara tahammül edemiyorum !"
 O değil de, beni asıl delirten şey şu körüklü otobüsler ya Allah için öyle araç mı olur, kıçı başı ayrı oynayan ?

4 yorum:

  1. Umarım atlatırsın :) gerçi araç kullanmayı seven bi insan olamam sanırım ben bu yüzden senin gibi öğrenmeyi erteleyeceğim :) bu arada çokça güldüm yazdıklarına ;D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      atlatabilirsem ne mutlu ama sanırım bunun için cesaret edip kullanmam gerek :D

      Sil
  2. Hahahahha yazın beni çok eğlendirdi ama bi sor neden çünkü bende aynı senin gibiydim büyük araçlar göründüğü anda benim el otomatikman kapının tutma yerini aramadan şak diye buluyordu :))))) ama benim şuanda ehliyetim varrrrr sen hiç korkmadan yazıl cnm kursa çünkü kurs arabalarında çift taraflı pedal olduğu için rahat olacaksın sen bile kendine inanamayacaksın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kurs arabaları tamam da ya kendim kullanırken ? :D

      Sil