8 Temmuz 2013 Pazartesi

YAZ TATİLİ





BEKLENEN TATİL

                                                                 
                                                                     


GERÇEKTE OLAN      










Yaz tatili geldi geleli aldığım düğün ve kına gecesi davetiyelerinin sayısını hatırlamıyorum bile.
Millette gereksiz bir coşma isteği var.Biliyorum sıcaklardan oluyor bunlar hep.Hadi onlarda var anladım da beni neden ısrarla alet ediyorlar onu anlamadım.Yahu ben mecbur muyum o damat halayının altında can vermeye !
Yalnız bu damat halayı gerçekten çok riskli bir şey.Ya kalkar paşa paşa halayın bir kolu olursun, ya da giderek halkası genişleyen halay kalabalığının altında kalırsın.
Yaşadım çünkü, biliyorum.Seyreden için ciddi tehlike arz ediyor.
Sonra...
Düğün şarkıcısının o bet sesiyle söylediği birbirinden alakasız türde şarkılar bence insanlık için ayrı bir eziyet.Şey kadar (?) pistte dansa kalkan insanlar, sanki daracık halının üzerinde çok gizli bir toplantı yapıyormuş gibi görünüyordu karşıdan. (işte olay mahalli tam da o, "şey kadar" pistti ve damat halayı orada çekildi memur bey...)
Dansa kalkmak neyse de kalkmadan önce sonuçlarını iyice düşünmek lazım.
Bir ara gözüm dansa kalkanların içinde bir kadına takıldı.
Herkes gayet sakince eşiyle dans ederken bunun bir dans edişi var, hani resmen acele işi varmış da hemen bitirip gitmek istiyormuş gibi hızlı hızlı kendi ekseni etrafında dönüp duruyor.
Beni bir gülme krizi tuttu.Belli etmemek için sesimi çıkarmamaya çalışıyorum ama gözümden yaşlar geliyor.Yanımdaki teyze de dönüp dönüp bakıyor bana.
Kına sona erince esaretten kurtulmuş gibi hiç kimseyi beklemeden eve
döndüm o akşam.
Ertesi gün öğleden sonra tam da sıcaktan uyuklarken önce zurna, arkadan davul sesleri eşliğinde yatağımdan düştüm. Meğer iş kına gecesiyle bitmiyormuş, işkencenin kalan kısmı da varmış.(niye demiyonuz lan?)
O gelini evden çıkarmaları tam 3 saat sürdü.Yeminle en son gidip saçını başını yolup zorla ben çıkaracaktım onu oradan.
Hayır madem evden çıkmıcaktın niye evleniyorsun o zaman ?
Sonradan birileri polise şikayet edince ses kesildi.Baktım o manyak gelin de dışarı çıkmış.
Evet yaz tatili çoktan geldi ama bir sor bana mı geldi ?
Millet deniz,kum,güneş ben burada düğün,dernek. 

6 yorum:

  1. Düğünlerden o kadar nefret ettim ki evlenirsem damat adayına düğün yapmama şartı koşacağım o derece. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en iyisini yaparsın valla :D

      Sil
    2. benimle evlen :D düğün yapmayız :D ::D:ASD:AS:D

      Sil
  2. :D güzel yazı olmus egelenceli :) sevgiler..

    YanıtlaSil