24 Ağustos 2013 Cumartesi

HAFTASONU ŞEYSİ...

 Bir aydır ciddi kitap sıkıntısı çekiyorum canlar..
 Gittiğim bütün stantlarda okumayı isteyeceğim tek bir kitaba bile rastlayamıyorum. O kadar çok sıkıntılıyım ki, istediğimi bulamayınca sinirimden adamların yüzlerine tükürüp gitmek suretiyle (tabi ki hayal, sadece söyleniyorum ama ne söylenme) ortadan kayboluyorum.
 Şimdi diyeceksin ki, ne istiyorsun ?
 Lan valla bende bilmiyorum be...
 Psikolojik okumam boğar, tarih okumam sıkılırım, kişisel gelişim ıvır zıvırlarına hepten karşıyım, şiirden tiksinirim, polisiye / macera, cinayet gibi şeyleri biraz daha okursam kusarım.
 E, şimdi kalkın bana kitap önerin desem ne kaldı ki ?
 Neyse siz yine de biliyorsanız bir şeyler önerin :)
 Ha bir de, hem yazıp hem de para kazanabileceğim bir yer bir yol varsa onu da söyleyin eliniz değmişken.
 Bu arada az önce, görmemiş gibi aldığım o kaktüslerden ikincisini de kurutmayı başardım.
 Her ikisini de atarken içim acıdı yeminle.
 Yenilerini alıp dikmeyi düşünüyorum.
 Evet, gerçekten çok istikrarlıyım bu konuda.
 Tembelliğinden kaktüsü bile kuruttu dedirtmem ben kimseye...
 Neyse şimdilik bu kadar, herkese iyi haftasonları.

12 yorum:

  1. Hımmm okudun mu bilmiyorum ama senden önce ben'i okumanı tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okumadım ama hemen alıp okurum :)
      teşekkürler...

      Sil
  2. Bence Sezgin kaymaz- Kaptanın teknesi veya Geber Anne yi okumalısın. Çok güzel kitaplardır. Hem komik hem heyecanlı hem de hafiften bilim kurgu. Muhteşem kitaplardır ikisi de. :)

    YanıtlaSil
  3. Hello, I'm here again, seeing updates. Excellent post, congratulations.
    Greetings from:
    http://el-cine-que-viene.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. bu kitap sıkıntısı bende de var şarkı dinlendi :)
    takipçinim bende beklerim
    http://porsukcilli.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Bu yazın kitapları ilginç oldu... :) Kafa Dergi ve Ters Düz’e beklerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim,
      bunlar dergi isimleri mi onlarla ilgili bişey bulamadım nette ??

      Sil
  6. Valla ben fantastik kurguyu çok severim eğer okurum diyorsan Drizzt dourden yada ejderha mızrağı seriisini öneririm :D Manyak bişey okurken kendi dünyasına alıyo resmen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pek ilgilenmemiştim daha önce ama bilmiyorum...

      Sil