11 Eylül 2013 Çarşamba

BİR BUNALIMIN DAHA SONUNA GELDİK :)

Takip edenler fark etmiştir.
Bir haftadır yoktum buralarda.
Niye mi ?
Sanatım üzerinden yapılan baskıları arızalı ruhum daha fazla kaldıramadı.
Ardından, herkesin beklediği son hiç gecikmedi.
Contaları yaktım !
Ben ki, iki lafla bile depresyonun dibine dalan bir insanım.
Sergimden bu yana bitmeyen baskı ve ayarsız eleştirilere de maruz kalınca sistem tamamen çöktü doğal olarak.
O kadar ki ;
Her akşam yatağa çivilenip şahane abur cuburlarımla birlikte hayvan belgesellerini izleyip durdum.
Ve artık ben de, Lemurların yaşantıları hakkında daha çok bilgiye sahibim.
Evet, çok şanslıyım biliyorum...

(O değil de ; her akşam aynı belgesel yayınlanır mı arkadaş ? Lemurlar hakkında tez yazmak istesem yazardım yani ! )



Sonraa...
Tabi ki, her depresyonlu hatunun yaptığı o geleneksel şeyi bende yaptım.
Gittim saçlarımı kısacık kestirdim :))

 (Bakınız bu eski ben)                                              (Bu da yeni ben) 


             
Ve böylece, geçirdiğim haftaya da gayet uygun düşecek nadide bir eserle yazımı noktalıyorum. Hafta boyunca bundan başka bir şey dinlediysem n'olayım.Korkmayın valla güzel parça :))





  Hadi bakalım son, kii, üç, dört...

        

12 yorum:

  1. Öncelikle, bir daha bunalıma, depresyona girmemeni içten dilerim. Şimdi, hevesini kırmak gibi olmasın ama, ne yalan söyleyeyim, eski sen yeni senden daha güzel duruyor. :) Umarım arkamdan sayıp dökmezsin. :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Depresyon sonrası kuaför çoğu zaman depresyonla sonuçlanır ama size kısa saç çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  3. kendini iyi hissettiğin hali her zaman en iyi haldir bloğunu yeni keşfettim bana da beklerim
    www.gecekiyafeti.com

    YanıtlaSil
  4. SAÇLAR GÜZEL OLMUŞ. BLOGUNU TAKİBE ALDIM . BANAD BEKLERİM BYE

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar dibe o kadar yükseğe... geçecek...
    kendinle ilgilenmek kendini çok sevmek gerek...en iyi dost kendimiz..yalan mı :)

    YanıtlaSil
  6. A paz de Cristo, veja meu blog: willian bugiga e o site: www.convertidos.com.br
    A paz

    YanıtlaSil