14 Ekim 2013 Pazartesi

DERDİM YUKARIDAKİYLE !

Hepinize iyi bayramlar :)
Malum, yazın son günlerini yaşıyoruz.
Bu sebepten ötürü arkadaşlarla Konak civarına kaçıp duruyoruz her fırsatta.
Dün de yine o günlerden biriydi.
Otobüse bindim ve sadece üç durak sonra onu gördüm !
Hormonla beslenmiş bir bal arısı !
Tepemde vızır vızır pikeler yapıp duruyor.
Tabi bendeki böcek korkusu tavan.
Daha üç durak geçmiştik ki, başladım ben incem diye tutturmaya.
Fakat kendi söylediğimi de sadece kendim duyabiliyorum çünkü korkudan kasılıp kalmışım.
Ne sesim çıkıyor ne de kıpırdayabiliyorum.
Öne doğru eğilip büzüldüğüm yerden hiç kafamı kaldıramadan hüngür hüngür ağlamaya başladım. Yanımdaki yaşlı amca da ikide birde bana bakıp kendi yanındakini dürterek ;"Vah vaah...Yazık kızın bir derdi var herhalde ?" deyip mendili uzatınca ben başladım daha da çok ağlamaya. Amca telaşla soruyor ; "Kızın ne derdin var ?"
Ben tabi konuşamadığımdan anca el kol hareketleriyle anlatmaya çalışıyorum derdimi.
Elimle yukarıyı işaret edebiliyorum, tek yapabildiğim bu. Baktım ki amca ısrarla anlamıyor, kendimi zorlayarak da olsa aceleyle tek bir cümle ediverdim; "Amca derdim yukarıdakiyle !"
Amcanın öyle bir bakışı vardı ki, o an lafı bambaşka şekillerde algıladığını anladım. "Tövbe estağfurullaahh...!" dedi ve döndü.
Bende ağlamaya devam ettim yol boyunca.

10 yorum:

  1. kadere isyannn:D:D Bayram bayram olmamış.:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir konuşabilseydim neler anlatacaktım da olmadı :D

      Sil
  2. :))) fıkra gibi vallahi ne güldüm :) hiç yakıştı mı böyle isyan tövbe tövbe ;)

    YanıtlaSil
  3. :)) güzelmiş.. gerçi o anki durumunuz pek gülünecek gibiolmasa da şimdi okuuyunca gülümsetiyor.. ben de fena halde korkarım böcek arı ıvır zıvırlardan ığğğ:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o an çok korkunçtu ama şimdi bende çok gülüyorum :))

      Sil