28 Ekim 2013 Pazartesi

KIŞ GELDİ :)


Kış geldi nihayet.
Nihayet diyorum çünkü bu yıl nedenini bilmediğim bir şekilde kışı özledim.
Hatta özlemekle de kalmadım,soğukların daha fazla bastırmasını bekleyemeden kış moduna geçiş yaptım. Belki biraz erken davranmış olabilirim ama önemi yok.
Fazlasıyla keyifli :)
Bu arada sayfaya bir kaç gündür yazmayışımın tek sebebi kedim.
Her dakika onunla ilgileniyorum. Hayatımda bu kadar sakin,uykucu,kucak manyağı bir kedi görmedim.
Aynı zamanda oyun delisi...
Kendisini bu karenin içinde göremiyorsunuz çünkü o sırada kucağımda mırıl mırıl uyumakla meşgul.
İsim arayışlarına da son noktayı koydum.
Tam istediğim gibi oldukça orijinal bir adı oldu.
Küçük kızımın adı ; Shiro
Japonca bir isim.
Anlamı ; beyaz.
Neyse şimdilik bu kadar.
Ve evet yaşasın kış geldi !
Kış demek ; battaniye, panduf (bu arada panduflarım nasıl ?), sıcak çay / sahlep ve tabi ki bolca kitap demek.
Hepinizin böyle mutlu bir kışı olsun :)

2 yorum:

  1. Sahlep harika bir fikir,kestane ama ben artık eski tadını bulamıyorum..Tabi bir de benim harika kış çaylarım;hepsi farklı bitki ve tadlarla.Sevgilerimle.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kışın en çok bu tarafını seviyorum bende :)

      Sil