23 Kasım 2013 Cumartesi

GECENİN POLEMİĞİ

Gece gece pisleşicem ama şu konuyu bir masaya yatıralım istedim.
Eğer zemin katta yaşıyorsan ve tuvaletinin penceresi de apartman girişine bakıyorsa o tuvalette bir halt edemezsin.
Kendimden biliyorum.
İnsanın tüm konsantrasyonunu yok eder ( bkz. tuvalette konsatrasyon !)
Ayrıca şizofreniye kadar uzanan bir röntgenlenme hissi de verir.

Hele pencerenin önü apartman girişinden çok çarşı önü kıvamındaysa işin çok daha zor demektir.
Her defasında benim gibi ağzına geleni saydırırsın mesela.

O pencerenin önünde ne kavgalar, ne telefon konuşmaları, ne misafir uğurlamaları dönüyor bir bilseniz.
Bir gün iyice tepem atacak ve ben hepsini tek tek ifşa edicem...

8 yorum:

  1. zormuş gerçekten, ben de tercih etmem şahsen konum olarak :)

    YanıtlaSil
  2. Aman diyeyim kulakları tıkımak lazım bazen öyle şeyler duyarsınız ki saklamak sizi yorar :))

    YanıtlaSil
  3. haha cok guldum istemeden :) ama zor olmali,konum olarak hic isteyecegim bi yer degil :)

    YanıtlaSil