19 Ocak 2014 Pazar

O KADAR YORUMSUZ Kİ !


Herkese merhaba !
Aranızda "Bir kitap yazdı hepimizi unuttu" diyenler olabilir.
Kızmayın, sevin onları...
Haklılar çünkü ne zamandır yoktum ortada.(sahi ne zamandır yoktum?)
Paranın beni değiştirmesine sayılı günler kala eve gelecek kargoyu bekliyorum dört gözle.
Ne demiş Napolyon ; "Para, para, para..." (buraya kötü adam gülüşü koy) 

Değişeceğimi nerden anladığımı sormadan önce parayı bulacağımı nerden anladığımı sor bence daha mantıklı. Anladım, çünkü kitap daha piyasaya çıkmadan en çok satanlar listesine girdi hem de ikinci sıradan.
Buradan yayıncım olacak adama da saygılarımı yolluyorum zira kendisinde peygamber sabrı var. Taslağı gönderdiğimden bu yana otuz kez mailleşmişiz, dün şöyle bir göz gezdirdim maillere.
Otuz mailden yirmisi ; "Kitap ne zaman çıkacak ?
En son haklı olarak biraz atarlansa da, neyse ki basmaktan vazgeçmedi.
Başkası olsa "Seni de, kitabını da..." deyip... Neyse.
Bir de insan benim kadar sabırsız olunca beklemek ayrı bir işkenceye dönüşüyormuş onu anladım.
Salonun penceresine kamp kurdum, gelip geçen bütün kargo araçlarını kendime sanıp iyice deliriyorum.Utanmasam hepsinin yolunu kesip tek tek içindekilere bakıcam.
Anlayacağın şu sıra evde deli danalar gibi dolanıp kargo beklemek, kitabın satış rakamlarını tahmin etmek, okuyucu yorumlarını merak etmek dışında pek bir şey yaptığım yok.
Buna rağmen blogu neden ihmal ettiğimse tamamen muamma !
Onu da deliliğime vericen artık.
Hadi öptüm, kitap çıkınca haber edicem söz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder