4 Şubat 2014 Salı

BAŞLIK BULAYIM DİYORUM, SONRA "NE GEREK VAR ?" DEYİP ONDAN DA VAZGEÇİYORUM !

 N'aber ? Yazmıyorum demi ?
 Sorsan işim de yok ama yine de...
 Bir bıkkınlık, bir her şeyi yarım bırakma hali içindeyim.
 Hatta hiç başlayamıyorum.
 İkinci kitaba başlayım diyorum kafamda çok iyi hikayelerle dönüp duruyorum ama yazmaya gelince tık yok.
(zaten ilk kitap da daha gelmedi kitapçılara, millete Ocak başı çıkcak dedik Şubat'tayız lan ! Hayır, Şubat dediğin kısacık ay bir bakmışsın Mart gelmiş bizim kitap yalan olmuş)
 Resim yapayım diyorum, kim gidip de malzeme alacak şimdi deyip vazgeçiyorum. Sergi başvurusu yapayım diyorum, çıkmaz zaten program dolmuştur deyip yine vazgeçiyorum.

 Dolaşayım evde kalmayım diyorum, çıkınca da nereye gitsem n'apsam diyerek boş boş eve dönüyorum. Alacağım kitapların listesini yapıyorum, pahalı diyerek ondan da vazgeçiyorum.

 Sınav sonucuma bakayım diyorum, elimin altında internet var ama yok lan daha açıklamazlar zaten deyip vazgeçiyorum.
 İnan şu yazıyı yazarken bile ne yazsam diye yarım saat düşündüm en son saçmalamaya karar verdim.
 Zaten o da buraya kadar.
 En iyisi ben bir kahve yapayım sen de o arada dinle ;



                             


4 yorum:

  1. İnatla yenmeye çalışıyorum. Yazı beni diip yaptı.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibe aldım.
    Sevgiler,
    Bende bloguma beklerim http://hayatimakyajla.blogspot.com/
    İlk Hediye çekilişime beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim beğendiğinize sevindim :)

      Sil