23 Şubat 2014 Pazar

BİR GARİP BEN...

Niye yazmıyorum diye uzun uzun ve de ciddi ciddi düşündüm sevgili okuyucu.
Evet, bunu senin yerine ben yaptım.
Peki bir neden bulabildim mi ?
Tabi ki hayır !
Her neyse kitap sonunda satışa çıktı.
İsteyenler Remzi Kitabevinden alabilirler ve bir de eğer okuyanlar yorum yaparlarsa çok sevinirim.
Bu da sana kitapla ilgili son sözlerimdir, söz bir daha bahsetmeyeceğim.
Basıma verdiğimden beri kitap aşağı kitap yukarı diye diye kafanın içine ettiğimin farkındayım çünkü. Şu sıra ikinciyi yazıyorum zaten, belki de ondan giremiyorumdur sayfaya ne bileyim.
Geçenlerde Beyaz Show'da Halil Sezai mi vardı neydi annemle oturmuş onu izlerken buldum kendimi. Daha da fenası beş dk sonra "Ayy canım yaa !.." demeye başlayınca kapatıp yattım sabah da şarkısıyla falan uyandım sanırım rüyamda görmüşüm.
Evdeki kedimi sokağa saldım (saldım çayıra..) hakikatten kendini çayırda sandı galiba çıkar çıkmaz ilk işi komşunun çiçeklerini yemek oldu.
Utanç içindeyim.
Bir hafta önce telefonuma bulaşan sapığı kendi yöntemimle g*t gibi ortada bıraktım.
Pişman değilim.
O değilde ben bu Zuckerberg'in ....
Senin de içinde kendisine karşı bir şiddet eğilimi yok mu ?
Varsa haberim olsun bence birleşip dövebiliriz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder