26 Mart 2014 Çarşamba

EV HALLERİ

Dengesiz ruh halleri içindeyim sevgili okuyucu ! 
Dün gece saat 01:30 sularında önümdeki üç adet elmayla karşılıklı bakışırken bir anda kendimi mutfakta buldum. O saate rağmen yaptığım elmalı kek girişimim tabi ki muhteşem oldu.Aslında şu an yazmak için çok büyük çaba sarf ediyorum çünkü nedense hiç içimden gelmiyor. Haftalar önce gelen sebepsiz neşe ve enerji patlamalarından sonra şu sıra hiçbir şey yapmak istemiyorum.



Geçenlerde ayaküstü laf sokup lök gibi ortada bıraktığım komşu teyze eve bir paket cevizli lokum yollamış bir de saklana saklana kapının arkasından veriyor.(sanki aslan kafesine yem atıyor salak!) Lokumları insafsızca götürüp üzerine bir de türk kahvesi yapıp teyzeye içimden teşekkür etmiştim oysa ki...
Küçük şeylerle de mutlu olabiliyorum şu sıra çok garip. Dün başka bir komşu teyzeden aldığım baharat torbasını eve kadar tinerciler gibi koklaya koklaya geldim.(sana da tüm komşu teyzeler benim için seferber olmuş gibi gelmedi mi?) Beğendiğimi o kadar fazla söylemişim ki, kadın dayanamayıp bir poşette bana ayırdı.
Beş gündür aralıksız kopan interneti, hala bozuk olan telefonum yüzünden silinen rehberimi ve bu yüzden mesaj atan hiçbir numarayı tanıyamayışımı saymazsak gayet iyiyim.Umarım bir an önce teknolojiye kavuşurum.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder