30 Mayıs 2014 Cuma

OPERADAKİ DARBUKA


*) Geçmişimizi rüyalarımıza gömdük, arada bakıyoruz rüya niyetine.
*) O benim olmadıkça aşk dediğiniz icat anonimdir.
*) Hayata geçiremediğin hayallerin ilerde hayatına geçirir.
*) Aklını götüne sokman lazım bazen onu kaçırmamak için.
*) Camın buğusuna ismini yazdığın o insanı saçından kavrayıp aynı cama vurmak vurmak ve vurmak...
*) Aşık olursun kalbinin üzerinde filler zıplamaya başlar sonra ayrılırsın ve aynı filler kafanın içinde ... neyse.
*) Sakın salaklık yapıp da pişman olup dönme, acımam varlığına sifonu çekerim.
*) Unuttuğundan emin olduğun kişiyi unuttuğunu bilmek komik değil mi ?
*) "Sen buradasın" derken elimi nereme koyduğumu biliyorsan sorun yok.
*) Kimse bizden güçlü değil, sadece bazılarının arkasında hayvan hakları var o kadar.
*)_"Anladığım kadarıyla sizi uyutmayan sorunlarınız var"
   _"Hayır geri zekalı benim sorunlu uykularım var !"
*) Yüksek yüksek tepelere ev kurdular ve o evlerin içinde şiddetli geçimsizlik var, ayyaş bir adam ve mor gözlü bir kadın var bence değişsin türküler.
*) Aşkı öyle bir anlatıyorsunuz ki, 60 katlı gökdelenin çatısına çıkmış bir adama "Atla lan atla bişey olmaz" der gibisiniz.
*) Öyle gücüme gittin ki, hiç gelemeyeceksin.
*) Nefret bir duyguysa eğer ben çok duygusalım.
*) Şu an hepimiz sınavdayız arkadaşlar, çıkmak isteyen tetiğe bassın.
*) Kursağımdaki heveslerin nüfusu Çin'i geçer.
*) Dinginleşmem lazım dingilleşmeden.
*) Ne zamandır güneşle yüz yüze gelmiyorum, güneş görmeyen yerlerime döndü yüzüm.
*) Çok bakma sevgililere bir yerin şişer mesela gözlerin.
*) Sıradan bir kötüyüm yani seni kaybedecek kadar şeytani bir günah işlemedim.
*) Düşeni kaldırmaya kendimden başlardım.
*) İnsan hüzünlü konulardan bahsederken genelde hüzünlenir ama gülümseyenler de olur, işte onlara dikkat edin.
*) Her şey iyi bir insan olmamla başladı.
*) Pislik bir serseride aşkı tanır düzgün adamlarda sadece ararsın.
*) Mutluluk yanlış ihbar, çekilebilirsiniz dostlarım.
*) Benim tiksindiğim sensizlik değil etrafında habire vızıldayan bok böcekleri.
*) Bu ilişkinin kültürel boyuttaki öğretisi ; bundan sonra kapağı güzel her kitabı okuyup da zaman harcamamaktı.
*) Çoktan öldüm aslında ve dalgınlığımdandır ortalarda dolanıyor olmam.
*) Hangi enstürümanda uzman olduğunu bilmiyorum ama hayallerimi gayet güzel çalıyordu.
*) Şimdi pişmanım evet ama ben kimseye mükemmel olacağım diye bir söz vermedim ki.
*) Her gece uyku diye yattığım insan gördüğüm bütün rüyaların senaristiymiş.
*) Benim pişmanlığımın kumandası olsaydı eğer, o kanalı değiştirir hatta hayatım denen o 24 yıllık televizyonu 10 uncu kattaki penceremden dışarı atardım.
*) Önce gidişini sevilecek hale sokalım da sonra özlemeye başlarız.
*) Elveda ey suratına sıçtığım, ben seni seviyordum ne olacak şimdi ?
*) Bu hayatlık olsun bana saygı duyulsun ve güleyim diye zorlanmasın, nasıl ki ben çoğunda kalmadığı için insan olmalarını istemiyorsam sizler de bende kalmadığı için mutlu olmamı istemeyin.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder