21 Ağustos 2014 Perşembe

MERHABA !..

Öyle bir 'merhaba' diyeyim dedim sevgili okuyucu,
Malum uzun zamandır ilgilenemiyorum seninle ama bir sor neden ilgilenemiyorum ?
Yoğunluk aldı başını gitti ; ikinci kitap hazırlığı bir yandan, rahat battı hiç iş yokken pastel serisine başladım o bir yandan, dağ gibi okunacak kitaplar bir yandan...
Aslında şu ara en büyük işim kitabımı yazmaya konsantre olmak ama insanda böyle bir komşu varken bu mümkün değil.
Tam kaptırmış giderken en güzel yerinde tanımlayamayacağım ses tonuyla konuşmaya, pardon bağırmaya başlayan bir tipten bahsediyorum çünkü ve ne acıdır ki, Türkiye'de Serdar Ortaç diye bir gerçek var.
Kabul etmek istemesek de var yani.
Kendisinden bir kez daha nefret ettim.
Biz bu adamı en başında kabullenmeyecektik ya neyse...
"ARKADAŞ SERDAR ORTAÇ MÜZİKLİ TELEFON ZİLİ Mİ OLUR LAN !"
"HAYIR BİR DE NEDEN O TELEFON ZIRT PIRT ÇALIYOR ? NEDEN BENİM İLHAMIMIN TAM ORTA YERİNDE HEP SERDAR SÖZE GİRİYOR ?"

2 yorum: