17 Şubat 2015 Salı

ASLA İŞE YARAMAYACAK BİR YAZI !

Neden susuyormuşum kaç gündür?
Millet bloglarında sayfalarında bangır bangır paylaşımlar yaparken.
Ben, hele de bir yazar olarak neden susuyormuşum?
Duyarsız mıymışım yoksa?
Hayır, söyleyecek söz yok da ondan !
Çünkü bence dünyanın en sahte tepki göstergesidir sosyal medyalardan paylaşımlarda bulunmak.Hele ki, böyle durumlarda.
"Evet tepki içerikli yazılarımızı yazdık, fotoğraf ve video paylaşımı da tamam, profilleri de kararttık, e hadi o zaman kaldığımız yerden devam edebiliriz"

Görev tamam...
Aynı televizyon programlarında iki dakika ağlayıp hemen arkasından davul zurnayla göbek atmak gibi birşey. Şimdi bloglarında günlerdir konuyla ilgili paylaşımlar yapan arkadaşlarım hemen ayaklanmasınlar "bu hatun bize sahtekar diyor" diye. Sadece sessiz kalışım bazılarının gözüne batmış ben de çıkarmak istedim.Yoksa hem bunu söyleyip hem de blogtan tepkisel yazılar yazacak değilim. Ama laf dönüp dolaşıp benim insan oluşuma, duyarlılığıma gelince işte orada biraz duracaksın !
Arkadaşım, sandığın gibi o kızın ablasının yerine kendimi koymak benim için hiç de zor değil.Çünkü benim de şehir dışında okuyan ve her gece yurda dönmek için otobüse binmek zorunda olan bir kız kardeşim var.Bir yazar olarak neden sustuğuma gelince;
Sence bir yazar olarak sosyal medya üzerinden yazacağım iki üç tane yazıyla mı daha kalıcı bir tepki gösterebilirim yoksa konuyla ilgili herkesin okuyacağı başarılı bir kitap yazarak mı?
Kendini yırtmana daha fazla gönlüm razı olmadığı için günlerdir beklediğin yazıyı yazdım hatta video da paylaşıyorum. İster konuyla ilgili tepki olarak al, ister kendine cevap olarak al.Sana kalmış.
Ben yazdım, peki şimdi giden geri geldi mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder