10 Şubat 2015 Salı

VİTESİ BOŞA ALDIM GİDİYORUM !

Dedim ki; "Gencim Güzelim"
O zaman mal mıyım niye seni üzmek varken kendimi üzüyorum?
Yanlış anlama okuyucu, cümlede geçen "Sen" sen değilsin.
(çok mu şizofrenik oldu?)
Her neyse, bazı çalışmalara başladım kendimle ilgili. Allah özenerek yaratmış ne de olsa o yüzden temel sağlam, sadece azıcık tadilat gerekiyor onu da halledicem sanırım.
Bir de hiç olmadığım kadar umursamazım şu aralar.
Dünya yansa umurumda değil.
Kapımın önünde savaş çıksa alırım cipsimi geçer pencereye izlerim o derece.Öyle bir boşvermişlik içindeyim.
Hani bir laf var ya, "Senden Vazgeçtiğim Gün Bana Aşık Olacaksın"diye.
İşte aynen bunu yaşatıyorum karşımdakine.
Kaçan kovalanır taktiği...
Aslında taktik yada blöf değil yaptığım, ciddi ciddi vazgeçtim.
Bundan sonra hayatımdaki herkese ve her şeye;
"OLSANIZ DA OLUURR, OLMASANIZ DA OLUR!"
Ama siz benimle olduğunuzda ben sizinle olur muyum ?
İşte orası meçhul...

4 yorum:

  1. Helal kız sana :) Aynı yoldayız desene.

    YanıtlaSil
  2. Yaşadığım depremlerden sonra bende seninle aynı hissediyorum :D

    YanıtlaSil