18 Mart 2015 Çarşamba

GÜLME GARANTİLİ :)

Ne zamandır evdeyim sevgili okuyucu.
O kadar uzun zamandır evdeyim ki, ısrarla odama yerleşen bayan örümcekle aramda ciddi bir bağ kurdum. Evet bence kendisi bir bayan. Yakında ona nüfus bile çıkarmayı düşünüyorum ne de olsa uzunca bir süredir beraber yaşıyoruz. Bu arada hani senin o böcek fobine noldu dersen bayan örümceğin bunu atlatmamda ciddi emeği var o nedenle saygı duyuyorum. İstisnasız her sabah kendisini burnumun ucunda bulup sonra da ana avrat söverek kendi yüzümü tokatlatmışlığı var çünkü. Hiç vazgeçmedi.

Sen onca güzel güneşli havada en rezil pijamalarınla evde otur, kırk yılın başı dışarı çıkmaya niyetlen onda da soğuktan ağzın yüzün yer değiştirsin. Eve nasıl geri geldiğimi bilmiyorum lan !

Rüyada balık görmek kısmettir derler. Peki ya benimki gibi tuttuğu balinanın altında can verene? İşte o da öldüren kısmet !
( hele balinayı oltayla tutma kısmına hiç girme) 

İki yaz önce gördüğüm o otantik eteği bugün nihayet aldım. Fakat sırf daha rahat diye tercih ettiğim pantolonlar yüzünden biri bana etek nasıl giyilir mümkünse slaytla anlatsın.

Kısa saçın bana yakıştığının söylenmesi üzerine çok çabuk gaza gelip kısacık kestiriverdim saçlarımı, Allah seni inandırsın her sabah besleme gibi kalkıyorum yataktan "Ama iyi oldu saçlarım dinlendi" şimdilik tek tesellim bu.

Hava şartları yüzünden evde sıkıntıdan patlamamak için el işi bişeyler yapmaya karar verdim ve kırtasiyeci kadının garip bakışları altında kendime geldim. Sen o soğukta beynin donmuşken seksen yaşındaki kadına niye elit olucam diye uğraşıyosun? Niye bir uhu, bir 404 demek varken o donmuş beyninle yapıştırıcı demeye çalışıyosun? Meğer başından beri yapıştırıcı değil uyuşturucu diyormuşum. Allah'tan kadın korkup polis çağırmadı tip zaten kaymış, saçlar malum. El işi yapmak isterken karakola düşen ilk insan olarak kayıtlara geçebilirdim.

İnsan benimleyken yaşlanmaz bence.
Böyle de kendini beğenmişim :)

8 yorum:

  1. Öyle bir rüya ben de görmüştüm bir keresinde de altında kalıp ölmemiştim sadece oltayla balina tutmuştum ki bence bu bile oldukça büyük bir olay ahahahahaha.
    O saç olayı fena yalnız çünkü 4 sene önce kısacık kestirdim "bu ne ya kim bu tipsiz" diyerek kalktım hep yataktan ahahahahaha ama bakımı kolay ya alışıyor insan uzatmak zor oluyor öyle de :D
    Uyuşturucu? Uuu uçmuşsun sen yastıkta bırakmışsın beyni cidden ahahahahahahaa

    YanıtlaSil
  2. Olduren kismet cok iyiymis gercekten de. Bende uzun bir sure kisa sac kullandim, cok rahat oluyor. Kisa sacta yanlar uzayinca hoslanmiyordum, kisacik sacimi kestiriyordum yine ama en kotusu kisa saci uzatmak ;) kisa sac iyidir sev saclarini..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçlar içler acısı ya fönsüz çıkmak mümkün değil :))

      Sil
  3. örümceğine isim düşünüyorum:) bulunca yazıcam. Süper blog, takipteyim. Selamlar,
    Gamze
    ben de buradayım: littlefabien.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Merhaba benim böyle bir etkinliğim var katılır ve duyurursanız çok sevinirim =)
    http://manolyadan.blogspot.com.tr/2015/04/kitap-okuma-etkinligi.html

    YanıtlaSil