25 Haziran 2015 Perşembe

KAZIK BİLE YESEM EN İYİSİNİ YERİM PRENSİBİM BU

Şu "Alaska Frigo" reklamını ne zaman görsem aşırı duygulanıyorum sevgili okuyucu, o kadar duygulanıyorum ki gözlerim yaşarıyor. Sana da aynı hissi veriyor mu bilmem ama şahsen bende ayrı bir yeri var. Geçen akşam mini bir kuzenler sinema gecesi yapalım dedik malum sıkıntıdan şişiyorum bu aralar. Dört kişi girdik filme, tabi sinemanın bazı olmazsa olmazlarından biridir film arasında otlanacak bişeyler almak. Biz de illa bir farklılık yapacağız ya, mısır almak yerine yeni bişeyler denemeye karar verdik.Salonda oturmuş beklerken on dakika sonra geldi bizimkiler, ellerinde Frigolarla. Yeni çıkmış ama aslında nostaljik de bişeymiş. Ben pek sorgulamadan elimdekini insafsızca bitirirken, baktım bizim çocuklar yemekle yememek arasında gidip geliyorlar böyle garip bir hüzün var hepsinde. Meğer Frigoların tanesi 8tl miş. İlk başta jetonum düşmediği için "yani biraz fazlaymış ama yine de iyi" deyince hepsi deliye bakar gibi bakıverdi, bense acı gerçeği o an anladım. Bir an için toplamının 8tl olduğunu düşünmüştüm ama biz gayet sıradan bir çikolataya bildiğin 32tl yi gömmüştük. Bunu idrak etmemle birlikte boğazımdan aşağı kaya parçaları düşmeye başladı ve iki dk önce çok da güzelmiş dediğim şeye tiksintiyle bakmaya başladım. Yani Kitchenette'te bir ayrana 8.5tl verip sözlüklerde kendini yerden yere atan arkadaşım, kazık dediğin böyle yenir öğren bunları. Ben bir çikolataya 32tl yi gömmüşken (sonuçta her birimize sadece bir çikolata düştü değil mi?) sen bir ayrana 8.5tl vermişsin çok mu?                                                       
                                                                    Konuyla ilgili yazı burada;

6 yorum:

  1. Heleki bakkallarda 2,5 tl satıldığını öğrenince nasıl oturur insanın içine ,geçmiş olsun. Gereksiz yere giden paraya bende çok yanarım, heleki başka yerde ucuzunu görürsem :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neeyyy !! Bakkallardaki fiyatını hiç bilmiyordum şimdi daha çok oturdu :((

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Valla afiyetten çok zehir zıkkım oldu :))

      Sil
  3. Geçmiş olsun ne diyim, tadına vararak yemişsinizdir umarım ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle oldu, kazık olunca daha bir tatlı oluyor :))

      Sil