11 Ocak 2016 Pazartesi

ANLADIM Kİ;

Acıdan aklını yitiriyor bile olsan kimseden seni anlamasını beklemeyeceksin!İki iki daha dört,bu böyledir sevgili okuyucu..
Karşındaki kişi can dostun bile olsa oturup seninle dertleşmesini, halini hatırını sormasını beklemek hayatta yapabileceğin en büyük aptallık!Çünkü herkesin acısı kendine büyük ve herkes acıları konusunda birbirleriyle sidik yarışında.Bunu öğrendim.Öğrettiler...
Lanet bir gece geçirirsin, ağlamaktan gözün yumruk gibi olmuştur, sinirden yüz kasların çekiliyordur, sadece birileriyle paylaşmak istersin sana yapılanları.Şahsen en yakın arkadaşımdan bana gecenin bir vakti sıradan bir mesaj bile gelmiş olsa ben konuşmaya ihtiyacı olabileceğini düşünürüm ama işte bunu yalnızca kendin düşünebilirsin sevgili okuyucu.Başkaları senin için aynı şeyi düşünmez.Şunu unutma; senin yaptığın şey sadece dram.Asıl problem her zaman için onlarda çünkü bütün dünyanın yükünü onlar taşıyor.Ne yani? Sen arkadaşına mesaj attın diye nasıl olduğunu mu soracak?Gerçekten bunu bekleyecek kadar saf olamazsın! Tabii ki, seni başından atacak hatta kendi dertlerinin senden bin kat daha kötü olduğunu ve hatta ilaç içmeye bile kalktığını söyleyecek sana.Ne bekliyordun ya?Çok değil,iki gün sonra o arkadaşını gayet eğlenir vaziyette bir avm de dolaşırken göreceksin. Eee,ne var bunda?Onca derdinin arasında biraz nefes almaya çıkmış olamaz mı?Asıl senin yaptığına ne demeli?Yüzün gözün şiş halde alel acele kimseye görünmeden evin alışverişine çıkmışsın.Ayıp ayıp! Millete kendini acındırıyorsun sonra da alışverişlerde fink atıyorsun.
Kendine gel sevgili okuyucu!Seni hak etmeyenleri hayatından çıkar ve çöpe at ve bundan sonra sana"Nasılsın?" diye soranlara her ne olursa olsun gülümse ve "İyiyim!" de.Seni gerçekten önemseyenler o "İyiyim!"in ardında neler saklı olduğunu göreceklerdir zaten.Dik dur,bir daha da hiç kimseye ezik ezik ağlama!

2 yorum:

  1. Tüm bu dediklerini o kadar yakından yaşadım ki :(
    40 yıllık dostum dediğim, en ihtiyacım olduğu anda çevremden uçuverdi, sonrasında anlattıklarını yaşadım hep onu arada bir izlerken :(
    Demek ki bazıları birden değişiveriyor, senin-benim gibiler haaala dostluktan vazgeçemiyor, kazıklanmaya devam ediyor ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonra da yalnızlıktan iyice bunalıma giriyor insan :(

      Sil