16 Ocak 2016 Cumartesi

YIKILMAK MI? TARZIM DEĞİL!

Çok klişe olacak ama,"Ben ağlarken yanımda olmayan,ben gülerken de kalabalık etmesin."O laf öyle miydi? Her neyse zaten klişe bişey...
Gün değişim,gelişim,eğitim günüdür diye kendi kendime verdiğim gazlarla online eğitimlerden yararlanmaya başladım.Şahsen bu sistemi bulanın gözlerinden öperim sayesinde oturduğum yerden eğitim seminerlerine katılıyor üzerine sertifika bile alıyorum hatta seminerden sonra hızımı alamamış olmalıyım ki,Boğaziçi Üniversitesi'nin Online Dil Okulu'na kayıt olmayı düşünüyorum.
Ne demişler, "Bir lisan bir insan, iki lisan iki insan."diye de gider bu. Faydalanmak isteyenler için linki aşağıda;

https://www.facebook.com/bogazicionlineingilizce/?pnref=story

Hadi öptüm sizi!

2 yorum:

  1. Sizi takipteyim.

    Edebiyat blogları ile karşılaşınca mutlu olmanın yanında elbette izleyici de olmadan edemiyorum.

    Öykü, anı, deneme, gezi yazılarım ile yalnızca kendi çektiğim fotoğraflardan oluşan blogum www.acemidemirci.blogspot.com adresine ben de beklerim.

    Öykülerin kesişmesi :)

    YanıtlaSil