24 Şubat 2016 Çarşamba

NERENDEN ALAYIM?

Kızlar bilir,güzellik salonlarında kaş-bıyık alma diye bir iş vardır hatta bazı yerler bunu kaş-bıyık-sakal üçlüsü olarak da yaparlar.Evet gerçekten utanç kaynağı bir durum olduğunu biliyorum ve zaten postu yazabilmek adına şu an kendimi feda ediyorum,malum blogger olmak zor iş.Eğer işini iyi yapan birilerinin elindeyseniz tamam ama işe henüz başlamış birinin eline düşmüşseniz birtakım patavatsız sorulara maruz kalırsınız.Kaş-bıyık alma bittikten sonra;

_"Sakalı nereden alayım?"
_"???"
_"Valla ben sakal dediğin çenede olur diye biliyorum ama sen istesen totomdan al !" (iç ses)

10 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Anlatırken bende gülüyorum valla ama o an sinir olmuştum :))

      Sil
  2. Saç mı sakalmı diye sorsa belki daha doğru olurdu.

    YanıtlaSil
  3. Blogunuzu takibe alıyorum, çok neşelisiniz...

    YanıtlaSil
  4. "Baş örtülerini, yakalarının üzerine (kadar) örtsünler." mealindeki ayetleri boynuna fular atmak olarak algılayanlar gibi.

    YanıtlaSil
  5. Yoo ortada utanılacak bir şey yok. Yani en azından benim açımdan yok. Erkekler nasıl traş oluyorsa biz de aynı şekilde kendimize bakıyoruz. Yalnız bu duruma alışık olmayan için cidden sıkıntı oluyor. Benim arkadaşım komple yüzünü aldırıyor ilk defa gittiği yerde kadın "böyle nasıl yaşıyorsun" gibi bir şey demişti. Arkadaşım alışmış mı ne tepki vermedi ben sinir krizi geçiriyordum -_-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onun durum daha vahimmiş gerçekten :)) Utanmak değil de insan o anda biraz garipsiyor ister istemez :)

      Sil