14 Temmuz 2016 Perşembe

ÇEKİLİŞE BUYRUN

Dedim ki, bloğa dönüşümü şöyle güzel bir kitap çekilişiyle taçlandırayım.Bu nedenle de,işi fazla zorlaştırmayı oldukça gereksiz buldum açıkçası ve çekilişi herhangi bir şart olmadan yapmaya karar verdim sevgili okuyucu.Katılmak istersen yoruma ben de varım demen yeterli olacak. Adı üstünde çekiliş,dolayısıyla sonuç da katılımcıların isimleri arasından klasik usül bir çekilişle belli olacak.Peki çekilişte hangi kitaplar sizleri bekliyor?Listeyi vereyim;

-
Su/Buket UZUNER

-Toprak/Buket UZUNER
-Çikolata Kızlar/Anne MURRAY
-Dünyanın Merkezine Tünel Kazmak/Kewin WİLSON
-S*ktir Et/John C. PARKİN
-S*ktir Et Terapi/John C. PARKİN
-Aynı Yıldızın Altında/John GREEN
-Kağıttan Evler/John GREEN

-Soğuk Kahve/Ahmet BATMAN
-Sabah Uykum/Ahmet BATMAN
-Korkma Kalbim/Ahmet BATMAN
-Siyah Süt/Elif ŞAFAK
-Firarperest/Elif ŞAFAK
-Bit Palas/Elif ŞAFAK

-İşaret/Deniz ERTEN

Sonuçlar 1 Ağustos saat 00:00'da yine bu sayfada açıklanacaktır!
Katılım gösteren herkese başarılar dilerim ve tabi ki takipte kalın sevgili okuyucularım :))

4 yorum:

  1. Ehhhh ben de şansımı deniyeyim bu çekilişe katılarak. Hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi şanslar dilerim,teşekkürler katılımınız için :)

      Sil
  2. Bu güzel kitaplar için ben de şansımı denemek isterim.. :)

    YanıtlaSil