24 Temmuz 2016 Pazar

SİLİK ZAMANLAR

Bu aralar her zamankinden daha fazla yokum sevgili okuyucu. Derin bir koma hali gibi uykuda bütün hislerim.Bir an geliyor sanki bir refleks gibi, aniden uyanıveriyorum.Kendimi ifade edişlerim veya duygularımı yaşayışım olsun bir anda patlayıveriyor her şey ama sonra dakikalar içinde yine eski uykuma geri dönüyorum.
Hissetmiyorum...
Yediğim,içtiğim,güldüğüm,konuştuğum,ağladığım,sinirlendiğim ne varsa her saniyeyi sanki bir rüyanın içinde yaşıyor gibiyim ve bu duyguların hiçbirini gerçekten de HİSSETMİYORUM!

Çıldırmış gibi sadece okuyorum.Eskisi gibi reklam edebiyatından değil ama, daha bir olgunluğu bir ciddiyeti olan kitaplara verdim kendimi.Hayatla ilgili beklentilerimi kestim mesela,bana verdikleriyle yetiniyorum.Eskisi gibi evliliği filan da düşünmüyorum ayrıca.Tanınmış bir ressam ve yazar olup,dört siyahi evlatlığıyla kafam rahat, bekar bir anne olarak yaşamak istiyorum ben. Son günlerde gelecekle ilgili hedefim de bu yönde.Baş kaldırıyorum mesela artık istemediğim,bana ters gelen ne varsa. Kabullenmiyorum öyle...
Öyle işte sevgili okuyucu.
Hayat bu aralar nasıl gidiyor dersen,gitmiyor duruyor yerinde işte.
Ha bi de unutmadan şu çekiliş meselesi var,hala vaktin varken katılmak istersen link aşağıda yorum bırakman yeterli..

http://uydurukgunluk.blogspot.com.tr/2016/07/cekilise-buyrun_14.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder